昨天突然接到消息Gaga出新歌了

聽完之後一整個不敢相信這是Gaga

感覺她走出了一個新的風格呢!

這次的風格比較大眾 相信更多人能夠接受的!

(雖然我也不知道這是不是一件好事)

 

如果你有一位深深愛著的人 你只想要為他付出你的全心全意 大概就是這種感覺吧?

 

(影片可能隨時會被下架 我如果有上來會再更新ˊˋ)

 

 


 

 

Lady Gaga - The Cure / 女神卡卡 - 愛情解藥

 

I’ll undress you, ‘cause you’re tired
替你褪去衣物 因為你已精疲力竭

Cover you as you desire
當你在我懷裡入睡

When you fall asleep inside my arms
我會如同你渴望的一般 輕輕摟著你

May not have the fancy things
也許沒有什麼華麗的陪襯

But I’ll give you everything
但我會為你付出全心全意

You could ever want, it’s in my arms
我所擁有的一切 都可以獻給你

 

So baby tell me yes
親愛的,答應我吧

And I will give you everything
我會為你付出一切

So baby tell me yes
親愛的,接受我吧

And I will be all yours tonight
那今晚我就專屬於你

So baby tell me yes
親愛的,快說好吧

And I will give you everything
我會為你付出我的全心全意

I will be right by your side
我會永遠陪在你左右

 

If I can’t find the cure, I’ll
如果我找不到解藥

I’ll fix you with my love
就讓我用愛來填補你吧

No matter what you know, I’ll
無論你知道了些什麼

I’ll fix you with my love
我都會用愛來掩蓋它

And if you say you’re okay
縱使你說你很好

I’m gonna heal you anyway
我還是會盡力治癒你

Promise I’ll always be there
我答應你我永遠都會在

Promise I’ll be the cure
我會做你的解藥

 

Rub your feet, your hands, your legs
輕揉你累癱了的雙腳、雙手、雙腿

Let me take care of it, babe
親愛的,讓我來搬開你心上的石頭

Close your eyes, I’ll sing your favorite song
儘管閉上眼 我會輕唱你最愛的曲

I wrote you this lullaby
這首我為你譜的搖籃曲

Hush now baby, don’t you cry
親愛的 噓… 別哭

Anything you want could not be wrong
你想要的 不會跑掉的

 

So baby tell me yes
親愛的,答應我吧

And I will give you everything
我會為你付出一切

So baby tell me yes
親愛的,快點頭吧

And I will be all yours tonight
今晚開始我就只屬於你

So baby tell me yes
親愛的,接受我吧

And I will give you everything
我會為你付出一切

I will be right by your side
我會永遠陪在你身旁

 


If I can’t find the cure, I’ll
如果我找不到解藥

I’ll fix you with my love
就讓我的愛來治癒你吧

No matter what you know, I’ll
不管你知曉了些什麼悲傷

I’ll fix you with my love
都讓我用愛掩飾過去吧

And if you say you’re okay
縱使你說你很好

I’m gonna heal you anyway
我還是會盡力治癒你

Promise I’ll always be there
我發誓我會一直在你身邊

Promise I’ll be the cure
我發誓我會做你的解藥

 

I’ll fix you with my love
讓我的愛做你的解藥吧

(I’ll fix you with my love-lo-love)

I’ll fix you with my love
讓我用愛來治癒你吧

(I’ll fix you with my love-lo-love)

 

If I can’t find the cure, I’ll
如果我找不到解藥

I’ll fix you with my love
我會用愛來治癒你受傷的心

No matter what you know, I’ll
不論你知曉了怎樣的傷悲

I’ll fix you with my love
我都會用愛來填補你的缺

And if you say you’re okay
縱使你說你很好

I’m gonna heal you anyway
我還是會盡全力治癒你

Promise I’ll always be there
我發誓我會永遠陪著你

Promise I’ll be the cure
我發誓我會做你的解藥

Promise I’ll be the cure
我會做你的解藥


I’ll fix you with my love
讓我的愛做你的解藥吧


是一首很正向很深情的歌呢(遠目

更多資訊:

西洋知音Facebook

西洋知音YouTube

 

 

arrow
arrow

    Piers 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()