當你被傷的徹底 向自己發誓不再相信任何人時

有那麼一個人 不斷給予你關心 希望你可以為他敞開心胸

這時 你該怎麼辦?

 

投降於他的關愛吧!

再次敞開心胸 讓愛進駐

 


Cash Cash - Surrender / DJ 錢錢 - 舉旗投降

 

I was running on an empty heart

我正馳騁在空洞的心上

Not a trace of gasoline

不見一條發黑油漬的痕跡

Trying to dim every single spark

試著熄滅每一吋冒起的火花

That could hurt, that could burn all of me

它們可能會 燙傷我 吞噬我

 

Like a soldier on the battle ground

像戰場上的士兵

Lying wounded on the field

傷痕累累 倒地不起

I was fighting along with the broken sword

持著斷裂的劍 孤軍奮戰

Now I'm caught in a war with no shield

我陷入了一場 毫無後援的戰爭

 

If you hold me now

如果你攻上前 抓住我

And leave me never

給我從來沒有的體驗

Say you'll stay, with me forever

說著你會留下 永不離開

Then I surrender, surrender

那我會舉起白旗 向你投降

If you hold me now

若你緊緊的抱住我

And leave me never

給我從未體驗的際遇

Say you'll stay, with me forever

說著你會待著 我們會永遠在一起

Then I surrender, surrender

那我會舉起雙手 向你臣服

Surrender, surrender

舉起白旗 向你投降

 

I pushed and pulled all the ones that tried

推開 拉開 所有曾想進入我心中的人們

Then I'll wash and fade away

我將我心上的血洗淨 接著讓它慢慢死去

As I look around a vacate room

環顧四週 空蕩蕩的房間

I see nobody left here to play

沒有人留下 陪我玩我的遊戲

 

Cause I made myself a prisoner

因為我讓自己成了囚犯

Shackle up all my fears

銬鐐住我所有的恐慌

But I feel you're breaking away out the walls

但我感受到 你正破壞著一層層的高牆

Make them fall, make them all disappear

將那些傷痛 不安全都抹去 消失無蹤

 

If you hold me now

如果你擁住我

And leave me never

給我從未有的感動

Say you'll stay, with me forever

說著你會留下 我們永遠在一起

Then I surrender, surrender

那我會舉起白旗 向你投降

If you hold me now

如果你抱著我

And leave me never

給我我以遺忘的感覺

Say you'll stay, with me forever

說著你會留下 我們會永遠在一起

Then I surrender, surrender

那我會毫不猶豫 舉起白旗

Surrender, surrender

向你投降 屈服於你

 

Hold me now

來抱住我吧

And leave me never

並讓我的心活過來

Say you'll stay, with me forever

告訴我 你會留下 永不離開

Then I surrender, surrender

那我會毫無怨言 向你屈服

Then I surrender, surrender

升起白旗 臣服於你


更多資訊:

西洋知音Facebook

西洋知音YouTube頻道

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Piers 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()